Αποκλειστική υπαιτιότητα της οδηγού ΙΧΕ αυτοκινήτου η οποία επεχείρησε ελιγμό προς τα αριστερά σε σχέση με την πορεία της, αν και τούτο απαγορευόταν και χωρίς να παραχωρήσει προτεραιότητα στα αντιθέτως κινούμενα οχήματα, με αποτέλεσμα να αποκλείσει την πορεία μοτοσυκλέτας, που εκινείτο στο αντίθετο ρεύμα πορείας (παράβαση άρθρων 12 παρ.1, 19 παρ. 1, 21παρ.1,2 23 παρ2,4 του ΚΟΚ).
Η Solvency II παρέχει ισχυρές διασφαλίσεις όσον αφορά την αναδιάρθρωση και εκκαθάριση (recovery and resolution) των ευρωπαϊκών ασφαλιστικών ομίλων, επομένως δεν απαιτείται ένα νέο πλαίσιο κανόνων που θα ρυθμίσει τα θέματα αυτά. Ωστόσο, ένας βαθμός σύγκλισης για ορισμένες επιμέρους πτυχές θα μπορούσε να αποδειχθεί επωφελής.
Με καθυστέρηση σχεδόν τριών ετών ολοκληρώνεται η πρώτη φάση της ηλεκτρονικής διασταύρωσης για τον εντοπισμό των ιδιοκτητών αυτοκινήτων που τα κινούν χωρίς να τα έχουν περάσει από ΚΤΕΟ αλλά ούτε έχουν πληρώσει ασφάλεια .
Ασφάλιση σημαίνει πάνω απ’ όλα εξυπηρέτηση, προσφορά άμεσων χρηστικών υπηρεσιών που θα βγάλουν τον πελάτη από τη δύσκολη θέση. Οτιδήποτε άλλο έρχεται σε δεύτερη μοίρα.