Καθοριστική για την εξάπλωση της διαρροής των καυσίμων ήταν υποεκτίμηση του επιπέδου του κινδύνου τα πρώτα εικοσιτετράωρα του 45χρονου Αγία Ζώνη ΙΙ και τα επικοινωνιακά τρικ δήλωσαν ειδικοί στο IW, συμπληρώνοντας ότι η καθυστέρηση αυτή απέβει πολύ δαπανηρή. H οικολογική καταστροφή θα διαρκέσει, και θα έχει μακροχρόνιες συνέπειες στο θαλάσσιο περιβάλλον και στον άνθρωπο ενώ, οι συνολικές ζημιές μαζί με τις εν δυνάμει αποζημιώσεις ενδεχομένως να φτάσουν και τα 300 εκατ.
Επιπτώσεις θα υπάρξουν και στα ξενοδοχεία και συνολικά στον τουρισμό από την διαρροή ακόμα και όταν η μόλυνση επιφανειακά περιοριστεί.
Το γεγονός οι αρνητικές συνέπειες θα είναι μακροπρόθεσμες αυξάνει και τις εν δυνάμει επαγγελματικές απαιτήσεις για αποζημιώσεις για ζημιές έναντι τρίτων.
Μέχρι στιγμής η εκστρατεία απορρύπανσης και καθαρισμού είναι εν εξελίξει, το πλοίο είχε χαμηλό συμβόλαιο αστικής ευθύνης ύψους 5.300 εκατ. το οποίο δεν μπορεί να καλύψει τις ευθύνες, ωστόσο στις αποζημιώσεις θα συμβάλλει και το ταμείο του Λονδίνου όπου οι εφοπλιστές κάθε χρόνο είναι υποχρεωμένοι και βάζουν λεφτά για να καλύψουν πιθανές απαιτήσεις, τόνισε μεσίτης στο IW.
Ομως, οι καλύψεις δεν μπορεί να είναι απεριόριστες, «για όλα υπάρχουν όρια», ο ίδιος δηλώνει.
Πηγή: http://insuranceworld.gr